Pomoc

Ceny/Platby

Prečo sú ceny na eOkuliare.sk tak nízke?

Otázka by skôr mala znieť, prečo ste doteraz platili za okuliare tak veľa. Prevádzkovanie kamennej očnej optiky predstavuje vysoké náklady. V cene okuliarov musia byť zahrnuté náklady za nájom v lukratívnych priestoroch, alebo za luxusný nábytok. My tieto náklady nemáme a preto ich nemusíme zohľadňovať do ceny pre konečného spotrebiteľa. Navyše máme vybraných dodávateľov a výrobcov aby sme vám zaručili tie najlepšie ceny. My šetríme = Vy šetríte.

Môžete nám zaručiť rovnakú kvalitu ako bežné očné optiky?

Áno, absolútne. Ponúkame rovnaké dioptrické okuliare ako v klasickej očnej optike. Všetky okuliare sú zhotovené skúsenými diplomovanými optikmi, z kvalitných materiálov na najmodernejšej prístrojovej technike. Okuliare objednané na eOkuliare.sk sú často krát od rovnakých dodávateľov ako okuliare z ktorejkoľvek očnej optiky.

Aké mám možnosti platby pri nákupe?

Môžete si vybrať z 3 spôsobov platby:

1. Platba na dobierku – za tovar platíte pri preberaní

2. Platba prevodom na náš účet – ak si zvolíte túto možnosť, preveďte uvedenú čiastku na číslo účtu predávajúceho. Po prijatí platby, bude Vaša objednávka vybavená o čom budete oboznámený.

3. Platba prostredníctvom služby TatraPay – platobný systém TatraBanky. Môžete ho využívať ak ste majiteľom účtu v TatraBanke a máte prístup na Internet Banking

Ako objednávať dioptrické okuliare online

Čo musím mať k objednávke na eOkuliare.sk?

Všetko čo potrebujete je vedieť hodnotu vašich dioptrií, vyberte si rám a začnite objednávať! Jediné čo je potrebné mať aby ste si mohli objednať naše okuliare je predpis, ktorý dostanete po vyšetrení u očného lekára. Požiadajte lekára aj o odmeranie PD - vzdialenosti očných zreníc a s úplne vypísaným receptom, ste pripravený nakupovať.

Ako získam recept na okuliare?

Recept, poukaz na okuliare dostanete po vyšetrení zraku u očného lekára, alebo v očnej optike. Kdekoľvek si necháte vyšetriť zrak, nikto by na Vás nemal naliehať objednať si okuliare v danom zariadení. Vezmite si Váš recept, ktorý použijete pri objednávke cez internet a využívajte zľavy ktoré sú teraz dostupné aj pre Vás. A ešte jedna vec: nezabudnite počas testu požiadať o zameranie a zapísanie vzdialenosti zreníc = hodnoty PD.

Urobil som pri objednávke chybu. Čo by som mal robiť?

Čo najskôr nám to oznámiť formou emailu alebo nám zavolajte. Objednávky sa snažíme spracovať čo najrýchlejšie, preto si Váš nákup vždy dvakrát skontrolujte predtým ako ho nám odošlete. Odporúčame si objednávku vždy vytlačiť pre vlastnú kontrolu.

Predpis na dioptrické okuliare

Čo znamenajú údaje na recepte, ktoré sú dôležité?

Pri objednávke potrebujete zadať len 3 údaje z poukazu na dioptrické okuliare a to pre ľavé aj pravé oko. Jedná sa o Sférické dioptrie, Cylinder dioptria a Cylinder os. Ak máte v kolónke Sféra zadané Plano, alebo je kolónka preškrtnutá znamená to, že ide o nulovú dioptriu, t.j. zvoľte hodnotu 0,00, resp. Plano. 

Ak nechcete dioptrické okuliare, ale želali by ste si ich objednať ako štýlový módny doplnok, zadajte v objednávke pri všetkých údajoch hodnotu 0,00 alebo Plano a my Vám vyrobíme okuliare so sklami bez dioptrií.

            Predpis na okuliare

Opíšte všetky údaje tak ako sú uvedené na predpise. 

        Recept na okuliare

Údaje z receptu sa vypĺňajú na konci vašej objednávky. Pozrite si aj ako si objednať dioptrické okuliare cez internet.

Odkiaľ zadám hodnotu PD - vzdialenosť zreníc. Čo je to PD?

PD - Pupillary Distance - je vzdialenosť stredov oboch zreníc. Hodnota je označená na poukaze ako „ vzdialenosť zreníc“. Údaj sa meria pri každom očnom teste aj ked vo väčšine prípadov nie je uvedený na recepte od lekára. Pri výrobe dioptrických okuliarov je to údaj potrebný, lebo je nutné zarovnanie stredu šošoviek so stredom Vašich zreníc. Preto Vám odporúčame požiadať Vášho lekára o vyplnenie tejto hodnoty na poukaz.

Hodnoty mojich dioptrií presahujú Vami ponúkaný rozsah. Môžete mi takéto okuliare vyrobiť?

Pravdepodobne áno. Ak sú hodnoty Vaších dioptií mimo nášho rozsahu, kontaktujte nás v tejto otázke mailom na objednavka@eokuliare.sk alebo nám zavolajte. My Vašu požiadavku posúdime a v krátkej dobe Vám dáme odpoveď.

Šošovky, sklá, sklíčka...

Aké okuliarové sklá, alebo šošovky predávate a z akých materiálov sú vyrábané?

Dodávame tvrdené plastové šošovky s indexom lomu 1,5; ktoré dostávate zadarmo ku každému rámu. Jednoohniskové šošovky sú naším štandardom a sú najžiadanejším typom šošoviek. Odporúčame ich každému, komu výslovne neboli predpísané bifokálne alebo iné šošovky.

Dodávate aj slnečné dioptrické okuliare?

Áno. Je možné pre ktorýkoľvek rám objednať aj slnečné šošovky. Ponúkame ich v dvoch farbách, čiernej a hnedej, poskytujú stmavenie až 85% a samozrejmou súčasťou je filter UV400.

Nie sú plastové šošovky ľahko poškoditeľné?

Nie sú. Aj keď sú mäkšie ako minerálne šošovky, tak na druhej strane sú značne ľahšie a bezpečnejšie. Navyše ich ponúkame s povrchom odolným proti poškrabaniu.

Vyrábate aj bifokálne a multifokálne okuliare?

Áno. Ponúkame multifokálne aj bifokálne šošovky špičkovej kvality. Môžete si vybrať z viacerých možností  a cenových kategórií. Všetky informácie sa môžete dozvedieť z nášho sprievodcu multifokálnymi okuliarmi.

Doprava

Ako dlho trvá kým mi budú okuliare doručené?

Veľkú väčšinu objednávok odosielame do 7 dní.

Pri jednoduchých šošovkách sú to asi 3 zo 4 okuliarov, ktoré sú vyrobené, zabalené a odoslané do 3 dní.

Slnečné okuliare odosielame do 48 hodín.

Pri niektorých okuliaroch sa ich výroba predlžuje z dôvodu komplexnosti a zložitosti prepisu. Pre určité typy a kombinácie šošoviek a dioptrických hodnôt môže byť čas výroby dlhší, napriek tomu sa vždy snažíme aby sme vaše okuliare odoslali do 10 pracovných dní. Po ich odoslaní dostanete informačný email a vo väčšine prípadov dostanete balík do 2 dní. 

Ako bude môj tovar doručený?

Všetky zásielky zasielame štandardne 1.triedou Slovenskej pošty. Ak si prajete, môžete si vybrať zásielku kuriérom a balík bude doručený k Vaším dverám.

Všetko ostatné

Nie sú lacné okuliare bežne dostupné na benzínkach a v hypermarketoch rovnaké ako Vaše produkty?

Nie, v žiadnom prípade. My zhotovuje okuliare na mieru pre Vás!, Pri výrobe sú použité hodnoty namerané pri očnom teste Sféra, Cylinder a konkrétne Vaša vzdialenosť zreních (PD). Takto vyrobené okuliare sa Vám poskytnú pohodlie a komfort pri ich nosení, čo sa v žiadnom prípade nedá povedať o hotových okuliaroch.

Akceptujete zľavy ponúkané zdravotnými poisťovňami?

Nie. Zľavy na okuliare a sklá od zdravotných poisťovní si u nás nemôžete uplatniť. Zľavy ponúkané poisťovňami sú minimálne a ceny u nás ich niekoľko násobne kompenzujú. 

Môžem si objednať okuliare na firmu, napríklad ako právnická osoba alebo živnostník?

Áno. Pri objednávke zadajte do poznámky identifikačné údaje, názov a sídlo spoločnosti, IČO, DIČ, poprípade IČO DPH a faktúra vám bude vystavená na firmu. 

Ako u vás prebieha reklamácia okuliarov, alebo vrátenie tovaru?

Reklamácie vybavujeme veľmi prehľadne a rýchlo. Vyplňte formulár pre reklamácie a my vás budeme následne kontaktovať. Alternatívne nám môžete poslať email na adresu reklamacie@eokuliare.sk . Rám zabalíte a pošlete nám na adresu:

APEXA, s.r.o.
Floriánska 8
040 01 Košice
Slovenská Republika

Všetky reklamácie posudzujú naši optici alebo výrobcovia rámov, s ktorými úzko spolupracujeme a snažíme sa vybaviť reklamáciu v čo najkratšom čase. 

Nahrávám...